Pixajoy

Sunday, February 20, 2011

Home » GA PERTAMA PONDOKKECILKU

GA PERTAMA PONDOKKECILKU


Bismillah (mulakan dengan bismillah mummy kan? untung2 bley menang!kehkeh..)

Mummydanny dengan baik hatinya nak bagi hadiah yg sgt menarik tertarik kau memang da boom ..Teruja sekali aku nak join..Nak tgok?

FIRST PRIZE
KAFTAN 2011 with  free gift lg tau

Cantik sgt n dah lama jadik idaman aku..Love kaftan! Dok usha online, tp budget ciput.hehe..Kalau dapat nak pkai time kenduri BFF aku bulan 6 nanti..Sure gojes!

SECOND PRIZE
GAMIS ELEGENT with free gift jugak

Adorable gilerr klu aku pakai..Sukerrrr!!

Sempoi bukan? jadik wanita2 cantik sekalian silalah join...Lelaki2 kacak pun bley join, gift bg kt wife ke,mak ke, awek ke..Klu takde awek n wife, Aku kan ada..Isk apa aku merepek! Klu nak join klik Banner kat atas ekk..

Dah penuhi semua syarat :
  • Jadik follower yg ke-183 Pondok Kecilku dan yg ke-155  Butik Qaseh Wanita
  • Post entri GA n link blog
  • Tinggal jejak kt comment
  • Terbuka kepada semua beralamat di Malaysia shj (postage purposes)
Hari-hari berasap kuali
Nak makan sedap tunggu gaji
Empunya Mummy Comel sekali
Hadiah menarik tak join rugi

Wassalam..

0 comments: