Pixajoy

Saturday, February 19, 2011

Home » Mampukah Aku Mengubahnya?

Mampukah Aku Mengubahnya?



Makhluk Yg Bernama Manusia
Adalah Insan
Di sebalik Kesempurnaan CiptaanNYA
Kegembiraan Dan Tawa Riang
Adakah Aku Punya Perasaan?
Benarkah Aku Tak Pernah Merasainya?
Hingga Hujung Usia Aku Pasti Menanti
Terdetik Dihati Kecil
Tak Usah Menangisi Diri
Hidup Untuk Mengecap Bahagia
Kerana Usia Remaja Pasti Pergi
Hingga Tak Sempat Ku Kucup Dan Bau Harumnya
Mungkin Di penghujung Hidupku
Aku Mampu Tersenyum
Relakan Pemergian InsanYg Aku Sayang
Aku Mampu Berdiri
Tanpa Bantuan Sesiapa
Tanpa Insan Yg Melahirkan Simpati
Berguni Air Jernih Mengiringi
Tapi Kini Aku Tak Mudah Lemah
Kerana Aku Sudah Punya
KEBERANIAN..

Puisi waktu muda remaja dulu..Terjumpa tadi time kemas2 rumah....


Nak tengok gambar aku versi selim? (Zaman dimana puisi tersebut dihasilkan). Skang dah mengalami tumbesaran yg sgt memuaskan berkat kesenangan hati yg melampau. Aku dah tombam!..Sory kualiti gambar kureng sket..Dulu digital kamera GILA MAHAL..Tak mampu nak beli...

Pura2 teruja tengok bola golf yg teramat beso!

Tiga Dara Pingitan.Sedang Berangan menunggu si imam muda..Layakkah?

Gila remaja time nie.. Aku pakai baju minnie mouse ok. Jgn tak tau!

0 comments: