Pixajoy

Monday, September 09, 2013

Home » Alahai Kanggaro

Alahai Kanggaro



Terima panggilan dari satu amoi ni.

"Ada barang atas nama you, kita tak hantar woo ini alamat..you boleh ka mai ambik sendiri?"

"Eh biasanya saya order barang, ok je boleh hantar".

Amoi tadi dok ulang benda yang sama, dia dok kata tak boleh hantar

Agak-agak la..

Dah banyak kali guna servis sama kot

Elok je kau hantar

Alamat sama jugak

Bukan aku pindah dok hutan.

Pastu siap peta dia bagi. 

Macam aku heran

Dengan suara tak berapa jelas..

Buat penat aku dok hello-hello je banyak kali.

Ingat postage free hapa..

Aku bayaq wey,

Sejam dua jam lepas tu dia call balik.

Kali ni cakap lemah lembut.

"You boleh ka esok you ambik dekat gate, hari ni driver tak keluar".

Logik ke?

Aku iyekan aje


Boleh tahan bengang ibu fia hari ni tau..






17 comments:

.:fyzz:. said... Best Blogger Tips

sabaq noh..

Adriannasyaz said... Best Blogger Tips

Assalammualaikum puan kutu...leh plak antaq barang camtu eh...adoi....

norhasnizakhalid said... Best Blogger Tips

hahahhaha.... no komen di atas, tapi dibawah nak komen,, comelllllll.... geram tengok

Kakzakie Purvit said... Best Blogger Tips

Bila bengang tengok muka Fiya banyak-banyak kali bagi cool sikit...

Apasal pulak dia nak hantar barang gitu gayanya?

tomato oren said... Best Blogger Tips

ayat aku..sila bengang..hahahaaa

Chot said... Best Blogger Tips

kenapa buat perangai gitu lak cik kanggaroo tu? kalo 1st time lain la kot..kanggaroo dari hutan la tu.. :p

lizz said... Best Blogger Tips

sabo jer la..kalo saya pun sakit hati...adoi..

CtAyue said... Best Blogger Tips

saborlah..hihi..agaknya itu amoi manyak fening tu..ayoo

Sura Mohd said... Best Blogger Tips

sabaqqq..tarik nafas pelan2 hembusss..fuhh..lega tak?hehehe..
tengok Afia si manis ni hilang stress...:)

Unknown said... Best Blogger Tips

sabor je la PK...
afia cumil..

Munn Jaafar said... Best Blogger Tips

alahaiiii

2mmgu lps, sy baru sound driver kangaroo ni sbb dia kata susah nk carik ofis sy pastu dh la ckp xjelas..dok helo2..pastu suh dtg amik sndri. manyak cantek..

dah kena setepek, lepas lunch benda tu dah ada atas meja.. :p

Suria Amanda said... Best Blogger Tips

macam2 hal la sekarang kan..

Affy Afiqah said... Best Blogger Tips

sabar jela kak, saya pun pernah kena jugak macam nie. Lepas tu orang tu siap nak marah marah salahkan saya pulak, padahal dia yang menjual sepatutnya service dia baik laa kan.

Mell Mariann said... Best Blogger Tips

bru col kangaroo. customer complen brg tak sampai lg.. hantar dr 3/9 aritu.. xsampai. gila!. hantar ke hospital besar lak tu. xkan xjumpa kot.. gggrrr.. erk.. ter emo lak kt sini. hahaha..

tgok muka afia ilg ngamuk. hihi

OKje said... Best Blogger Tips

Apalah agaknya benda tu yeh PK...teringin gak nak tau hehe

Masya said... Best Blogger Tips

servis mana tu.. boikottttttt huhuhuhu .. mcm bgs jer, alahai geram pulak dibuatnyakan..

pena rozie said... Best Blogger Tips

Sabor....